کد خبر: ۸۷۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۸
هفته‌های نهم و دهم رقابت‌های لیگ برتر با انجام دو بازی همزمان آغاز می‌شود و دو تیم مدعی صنعت نفت و سپاهان در تهران و تبریز به مصاف حریفان خود می‌روند.

صنعت نفت و سپاهان در اندیشه صدرنشینی جدول رده بندیبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، امروز سه شنبه به صورت همزمان هفته‌های نهم و دهم لیگ برتر با انجام دو بازی آغاز می‌شود که در این بازی‌ها صنعت نفت و سایپا در دیداری مربوط به هفته نهم در تهران به مصاف هم می‌روند و ماشین سازی همزمان با این بازی در دیداری مربوط به هفته دهم از سپاهان پذیرایی می‌کند.

هفته نهم
سایپا - صنعت نفت

در اولین دیدار از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم سایپا و صنعت نفت به مصاف هم می‌روند. سایپا با ۶ تساوی از ۸ دیدار رکورد دار گرفتن مساوی در بازی‌های این فصل است و با ۹ امتیاز در رده ۱۱ جدول قرار دارد و پیروزی در این بازی خانگی می‌تواند منجر به صعود این تیم تا رده هفتم شود.

شاگردان سیروس پورموسوی در صنعت نفت که در این فصل نتایج خوبی گرفته و با ۱۴ امتیاز بعد از گل گهر در رده دوم ایستاده‌اند، شانس صعود موقت و حتی دائم به صدر جدول را دارند و لذا این بازی برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

نفتی‌ها از خط حمله خوبی بهره می‌برند و بهترین بازیکن این تیم طالب ریکانی، کاپیتان باتجربه آنهاست که با ۵ گل زده یکی از گلزنان برتر این فصل نیز به حساب می‌آید.

صنعت نفت برای صدرنشینی یک رقیب هم در تبریز دارد و ممکن است در صورت از دست دادن امتیاز، سپاهان که در چارچوب هفته دهم در تبریز به میدان می‌رود، بتواند به جای این تیم به صدر جدول برسد.

هفته دهم

ماشین سازی - سپاهان

انگیزه‌های ماشین سازی و سپاهان برای این بازی کاملاً متفاوت است. ماشین سازی که با ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد به سختی در تلاش است تا از انتهای جدول جدا شود و این در حالی است که سپاهانی‌ها نیم نگاهی به رسیدن به صدر جدول دارند.

شاگردان نوید کیا در سپاهان با احتساب یک بازی معوقه (مقابل پرسپولیس) با ۱۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد و از تیم‌هایی است که می‌تواند خودش را به صدر جدول برساند.

سپاهان بعد از گل گهر بهترین خط حمله لیگ را دارد و خطرناک‌ترین بازیکن این فصل آنها سجاد شهباززاده است که با ۶ گل بعد از گادوین منشا دومین گلزن برتر مسابقات است.

در مقابل تیم ماشین سازی با ۱۲ گل خورده همراه با شهرخودرو آسیب پذیرترین خطوط دفاعی لیگ را دارند و باید دید تقابل خط حمله قوی سپاهان با خط دفاع آسیب پذیر ماشین سازی چه اتفاقاتی را رقم می‌زند.

ماشین سازان همانطور که آسیب پذیرترین خط دفاعی لیگ را دارند، با ۲ گل زده کم خطرترین خط حمله لیگ را نیز در اختیار دارند و به همراه ذوب آهن تنها تیم‌هایی هستند که هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

برنامه بازی‌های روز اول از هفته‌های نهم و دهم لیگ برتر به شرح زیر است؛

سه شنبه ۹ دی ۹۹

سایپا تهران- نفت آبادان؛ ساعت ۱۵:۲۰
تیم داوری؛ کمیل غلامی – ایوب غلام زاده – رامین بابایی- حمید نادری - کمک داور اضافی ۱ و ۲: سعید رحیمی مقدم – مهدی جبرئیلی، ناظر: فریدون اصفهانیان

ماشین سازی – فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۵
تیم داوری؛ سعادت وفاپیشه – تورج عیوض محمدی – محمد رضا مدیر روستا- حسین سلیمانی، کمک داور اضافی ۱و۲: حسین زیاری – حامد سیری، ناظر: محمد رضا فلاح

چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹

گل گهر سیرجان – استقلال؛ ساعت ۱۶:۲۰
تیم داوری؛ محمد رضا اکبریان- علیرضا ایلدروم- محمد علی پورمتقی – نجف پناهی، کمک داور اضافی ۱و ۲: محمد حسین ترابیان – وحید صالحی، ناظر: حسن کامرانی فر

تراکتور- شهر خودرو مشهد؛
تیم داوری؛ سید رضا مهدوی – محمد رضا منصوری- احد سلطانی – حمید رضا کنعانی، کمک داور اضافی ۱و۲: پیمان فرخی مهر- عباس راکی، ناظر: حسین نجاتی

فولاد خوزستان – نساجی قائم شهر (معوقه از هفته هشتم)؛ ساعت ۱۶:۴۵
تیم داوری؛ محمد حسین زاهدی فر- آرمان اسعدی- یعقوب سخندان –جلیل شعرانی، کمک داور اضافی ۱و۲: روح اله شریفی – علی ابراهیمی، ناظر: محسن قهرمانی

پنج شنبه ۱۱ دی ۹۹

پرسپولیس – ذوب آهن (معوقه از هفته ششم)
تیم داوری؛ بیژن حیدری – محمد رضا ابوالفضلی – براتعلی مولوی – علی احمدی، کمک داور اضافی ۱و ۲: امیر عرب براقی – مجید محمدی، ناظر: بهرام مهرپیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: