کد خبر: ۸۷۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۰۲
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار در سنندج با اهدای لوح تقدیر به مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات وی و مجموعه ادارات کار استان در پیشبرد و تحقق برنامه های اشتغالزایی دولت قدردانی کرد.

قدردانی معاون وزیر کار از اقدامات اشتغالزایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، عیسی منصوری در جلسه کارگروه اشتغال و سیزدهمین جشنواره کارآفرینان استان با بیان اینکه کردستان در حوزه طرح تکاپو، جذب تسهیلات اشتغالزایی به خصوص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و... جایگاه مناسبی در بین استان‌های کشور دارد دستیابی به این موفقیت ها را نتیجه تلاش های شبانه روزی دانست و از آن قدردانی کرد.

نماینده ویژه وزیر در امور کردستان اظهار امیدواری کرد که شاهد به ثمر نشستن همه برنامه های اشتغالزایی دولت در کردستان با رویکرد اشتغال جوانان کردستانی و توسعه کسب و کارهای کارآفرینی باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: