کد خبر: ۸۷۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۴
اشتباه باورنکردنی مهدی شیری در جدال با اولسان باعث شده تا اکنون تحت فشار شدید هواداران قرار داشته باشد.

مهدی شیری در آزمون بازگشتبه گزارش خبرداغ ؛ پرسپولیس در شرایطی که با نتیجه یک - یک کار را برابر اولسان کره جنوبی پیش می‌برد یک اشتباه عجیب و باورنکردنی از مهدی شیری باتجربه باعث شد تا پنالتی نصیب حریف شود و در نهایت نیز سرخپوشان این بازی را به حریف خود واگذار کردند.


شیری که از دقایقی بعد از بازی ‌‌در فضای مجازی با انتقادات تندی از سوی هواداران پرسپولیس و البته ترول‌هایی از سوی دیگر هواداران فوتبالی مواجه شده، امیدوار است با پشت سر گذاشتن این روزهای سخت بتواند روحیه خود را برای ادامه مسابقات به دست بیاورد.


چهره مغموم شیری در تمرین روز گذشته و سکوت او نشان می‌دهد که کاملا تحت فشار قرار دارد. نکته جالب توجه اینکه تا پیش از گل دوم اولسان و اشتباه این بازیکن در دادن هند، کادرفنی از عملکرد این مدافع راست کاملا رضایت داشت و اجازه کمترین حملات از سمت راست با حضور او و سیامک نعمتی به حریف داده شده بود. 


شیری که روزها و ساعات سختی را بعد از آن اتفاق پشت سر گذاشته، امیدوار است با دستیابی به روحیه مناسب در ادامه فصل بتواند نمایش مدنظر کادرفنی و هواداران را به دنبال داشته باشد و جایگاه خود در ترکیب این تیم را همچنان حفظ کند. باید دید هواداران پرسپولیس البته تا چه زمانی این حسرت بزرگ برای از دست دادن جام را به واسطه این اشتباه، در خاطر خواهند داشت.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: