کد خبر: ۸۷۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۸
نماینده استان سیستان و بلوچستان از وضعیت اینترنت در این استان به وزیر ارتباطات انتقاد کرد.

بعضی دانش‌آموزان چه جرمی مرتکب شده‌اند که در مناطق محروم به دنیا آمدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حبیب‌الله دهمرده در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه ۲ دی) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:یکی از مطالب زیر ساختی در هر کشوری مخابرات است، امروز در دنیا اثبات شده است  کلاس ها به صورت مجازی برگزار شود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حدود  ۱۵ سال قبل من خودک کلاس‌هایم را به صورت مجازی برگزار می‌کردم.

وی خطاب به آذری جهرمی گفت: جناب آقای وزیر سوالی که من مطرح کردم این است در استان‌های مختلف با توجه به بحث کرونا و کل اتفاقات نیاز به اقدام است،  دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار کشور در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان  و لرستان  آخر چه جرمی مرتکب شده‌اند که در آنجا زندگی می کنند شما به عنوان وزیر مسئولیت دارید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: