کد خبر: ۸۷۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۱۸۴
مهاجم برزیلی تیم فوتبال اولسان هیوندای و زننده دو گل به پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد وضعیتش برای ادامه همکاری با این باشگاه مشخص نیست.

مهاجم اولسان: نمی‌دانم می‌مانم یا جدا می‌شومبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، «جونیور نگرائو» مهاجم برزیلی تیم فوتبال اولسان در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد هفت گل در این دوره از مسابقات به ثمر برساند؛ از جمله دو گل به پرسپولیس در دیدار فینال.

این بازیکن در گفتگو با سایت «globoesporte» برزیل گفت: هیچ توضیحی در مورد معنای این تورنمنت برایم وجود ندارد. در مرحله یک چهارم نهایی دو گل زدم و به صعود تیم کمک کردم. در نیمه نهایی هم یک گل زدم. در فینال بازهم دو گل به ثمر رساندم تا قهرمان شویم. اینها اهمیت فوق العاده ای دارد و تاییدی است بر سال تاریخی من.

وی افزود: الان وقت لذت بردن است. بدیهی است قهرمانی در آسیا ناکامی در لیگ و جام حذفی (کره جنوبی) را پاک نمی‌کند اما باعث تسکین هواداران می‌شود.

مهاجم تیم اولسان درباره وضعیتش برای فصل بعد و اینکه آیا در جام جهانی باشگاه‌ها اولسان را همراهی می‌کند؟ گفت: قرارداد من اواسط ژانویه به پایان می‌رسد. ما به اولسان بر می‌گردیم و منتظر می مانم تا با باشگاه مذاکره کنم و ببینم می‌توانیم به توافق جدید برسیم یا خیر. باید منتظر بمانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: