کد خبر: ۸۷۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
تعداد بازدید: ۱۷۷
مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور گفت: در سال ۹۹ سهم این بانک برای پرداخت تسهیلات روستایی چهار هزار میلیارد تومان است که تا کنون ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن باقی مانده است که روستاییان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در شیراز: روستاییان از مابقی سهم تسهیلات تعاون در سال ۹۹ استفاده کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، حجت‌الله مهدیان،در نشست شورای عالی توسعه تعاون استان فارس در شیراز اظهارکرد: بانک توسعه تعاون جوان است زیرا از سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده اما با این وجود هم اینک ۴۵۰ شعبه آن با برخورداری از چهار هزار و ۵۰۰ پرسنل در کشور فعال است.
وی اظهار کرد: این بانک مکلف است که ۷۰ درصد تسهیلات پرداختی را به بخش تعاون کشور اختصاص دهد.
 
محدودیتی در تضمین معاملات تعاونی‌ها وجود ندارد
 
همچنین، در این نشست، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون گفت: می‌کوشیم تا حد ممکن معاملات تعاونی‌های سراسر کشور با شرکت‌های بزرگ را تضمین کنیم.
مهدی حسین نژاد افزود: هیچگونه محدودیتی برای صدور تضامین مورد نیاز وجود ندارد و در این زمینه همکاری‌های بسیار خوبی بین این مجموعه و بانک توسعه تعاون در کشور وجود دارد.
در ادامه این نشست، مصوب شد که بانک توسعه تعاون یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به بیش از ۱۲۰ طرح تعاونی‌ در استان فارس پرداخت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: