کد خبر: ۸۷۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۴۱۰
تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال زیاد با پنج هافبک مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس در فینال لیگ آسیا مشخص شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان: تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال زیاد با پنج هافبک مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی بازی می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه الجنوب قطر چارچوب فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می‌رود.

یکی از نکات مهم در این باره ترکیب و سیستم پرسپولیس برای تقابل با نماینده کره‌جنوبی است که شنیده‌ها حاکی از آن است که کادر فنی پرسپولیس قرار است این تیم را با پنج هافبک و یک مهاجم به زمین بفرستد.

به احتمال فراوان پرسپولیسی‌ها با سیستم ۱-۵-۴ یا ۱-۳-۲-۴ بازی را مقابل اولسان آغاز خواهند کرد. در خصوص ترکیب احتمالی پرسپولیس صحبت‌های زیادی مطرح است، اما به نظر می رسد که یحیی گل‌محمدی ترکیب اصلی تیمش را برای این بازی شناخته است.

به احتمال زیاد پرسپولیس با ترکیب حامد لک درون دروازه، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری و سعید آقایی در خط دفاع، احمد نوراللهی و میلاد سرلک به عنوان دو هافبک دفاعی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی به همراه بشار رسن به عنوان سه هافبک دیگر به زمین می روند.

تنها پستی که هنوز کادرفنی پرسپولیس در خصوص آن به نتیجه نرسیده تک مهاجم این تیم است. هم مهدی‌ عبدی و هم آرمان رمضانی شرایط خوبی را در تمرینات داشتند و ممکن است هر کدام از آنها به عنوان مهاجم اصلی بازی را آغاز کند.

نکته مهم این ترکیب بیرون ‌ماندن کمال کامیابی‌نیا است. گفته می‌شود که قرار است این بازیکن در نیمه دوم و به عنوان یار جانشین وارد زمین شود تا کمربند میانی پرسپولیس قدرتمندتر از قبل باشد.

علی شجاعی هم دیگر بازیکنی است که به همراه سید احسان حسینی احتمال بازی کردنشان در فینال به عنوان بازیکن ذخیره و جانشین بسیار زیاد است. ضمن اینکه از بین آرمان رمضانی و مهدی عبدی هرکدام اگر در ترکیب اصلی نباشد در نیمه دوم به زمین خواهند رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: