کد خبر: ۸۷۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۱۹۲
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرعامل بانک توسعه تعاون و هیات همراه و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از پردیس شرکت های دانش بنیان و نوآور فارس و تعاونی هایی که در این مرکز فعالیت می کنند بازدید کرد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مرکز نوآوری و توسعه تعاون فارس بازدید کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس، محمد کبیری در حاشیه این بازدید گفت: تاکنون 11 مرکز نوآوری و توسعه تعاون در سطح کشور ایجاد که اولین آن در شیراز تاسیس شد.
وی ادامه داد: مبلغ ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه مراکز نوآوری سراسر کشور تخصیص داده شده است.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: امسال مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان دیگر نیز برای توسعه مرکز نوآوری فارس تخصیص می یابد . همچنین تفاهم نامه ای با معاونت علمی ریاست جمهوری تا هفته آینده منعقد می شود که از این طریق نیز یارانه اعتباری برای این مراکز تعریف خواهد شد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تامین منابع مالی خرد مردم با ترغیب آنها برای سرمایه گذاری در تعاونی های دانش بنیان موضوعاتی است که به جد باید پیگیری و دنبال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: