کد خبر: ۸۷۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۴۹۳
بهتر است نوازی بیشتر نگران سرنوشت خودش و مهدی رحمتی باشد. به هر حال آنها هم تا قبل از این بازی سینوسی نتیجه گرفته بودند و در شرایطی نیستند که بخواهند برای بقیه مهلت بخرند.

فکری خوب است اما شما به فکر خودت باشبه گزارش خبرداغ ، در نشست خبری پیش از بازی شهرخودرو با استقلال، محمد نوازی به‌عنوان مربی تیم مشهدی روبه‌روی خبرنگاران نشست و در بخشی از سخنانش به حمایت از کادرفنی تیم حریف پرداخت: «محمود فکری مربی خوبی است و باید به او فرصت داد.» حتما همین‌طور است، اما بهتر است نوازی بیشتر نگران سرنوشت خودش و مهدی رحمتی باشد. به هر حال آنها هم تا قبل از این بازی سینوسی نتیجه گرفته بودند و در شرایطی نیستند که بخواهند برای بقیه مهلت بخرند. آدم یاد علیرضا منصوریان می‌افتد که بعد از بردن مس رفسنجان گفته بود: «محمد ربیعی واقعا مربی خوبی است و باید به او فرصت داد.» مس و ربیعی این هفته نخستین بردشان را به‌دست آوردند، اما خود منصوریان هفته گذشته اخراج شده بود!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: