کد خبر: ۸۷۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۲۱۱
مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد از ایجاد اقدامات لازم برای واگذاری باقیمانده سهام دولت در سه بانک صادرات، تجارت و ملت در قالب صندوق دارا سوم خبر داد.

اقدامات واگذاری باقیمانده سهام دولت در سه بانک بورسی ایجاد شودبه گزارش خبرداغ به نقل از سنا، عباس مرادپور به مدیران عامل سپرده‌گذاری مرکزی و تامین سرمایه ملت و دفتر امور بانکی و بیمه اعلام کرد: با عنایت به اینکه مقرر است باقیمانده سهام دولت در بانک‌های صادرات، تجارت و ملت در قالب واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری و واسطه گری مالی سوم (دارا سوم) به عموم هموطنان واگذار شود، خواهشمند است دستور فرمایید با قید فوریت نسبت به ایجاد ارتباطات فنی با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و اطلاع رسانی به کلیه شعب آن بانک به منظور آمادگی جهت پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق واسطه‌گری مالی سوم از طریق درگاه‌های حضوری و غیر حضوری اقدام لازم صورت پذیرد.

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: