کد خبر: ۸۷۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
تعداد بازدید: ۳۴۱
مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی در لیگ هفدهم و هجدهم که با هم رقیب بودند رابطه خوبی با هم نداشتند و در پایان لیگ هجدهم اتفاق هایی رخ داد که در نهایت رحمتی تصمیم گرفت استقلال را ترک کند.

قاب ویژه؛ دلجویی حسینی از رحمتیبه گزارش خبرداغ ، مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی در لیگ هفدهم و هجدهم که با هم رقیب بودند رابطه خوبی با هم نداشتند و در پایان لیگ هجدهم اتفاق هایی رخ داد که در نهایت رحمتی تصمیم گرفت استقلال را ترک کند. در این مدت سیدحسین حسینی چندبار به خاطر اتفاق های رخ داده از مهدی رحمتی حلالیت خواسته بود که در این بین مهدی رحمتی واکنشی به این مساله نشان نداده بود.

 

با این حال حسینی امروز و در شرایطی که از ترکیب استقلال کاملا دور به نظر می رسد، پیش از شروع بازی با شهر خودرو با دسته گل سمت مهدی رحمتی رفت تا به نوعی از هم تیمی سابق خود بابت اتفاق های رخ داده دلجویی کند. حسینی در دو بازی اول استقلال برابر مس رفسنجان و فولاد در درون دروازه این تیم قرار گرفت اما حالا 4 بازی است که نیمکت نشین رشید مظاهری شده و بعید است فعلا جایی در ترکیب استقلال داشته باشد.  

 

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: