کد خبر: ۸۷۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
تعداد بازدید: ۲۰۸
مشهد ـ رختکن های ورزشگاه امام رضا (ع) امروز ضدعفونی و پلمب شد و این ورزشگاه، تا ساعاتی دیگر آماده میزبانی از تیم‌های شهرخودرو و استقلال تهران است.

ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آماده برگزاری دیدار شهرخودرو - استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تا ساعاتی دیگر تیم های شهرخودرو مشهد و استقلال تهران در استادیوم خالی از تماشاگر امام رضا (ع) به مصاف هم می روند که این دیدار هم از لحاظ جدول و هم از لحاظ تقابل سید مهدی رحمتی و تیم سابقش از حساسیت های بالایی برخوردار است.

صبح امروز مسئولان ورزشگاه اقدام به ضدعفونی کردن ورزشگاه امام رضا (ع) برای تقابل شهرخودرو و استقلال کردند. رختکن ها، ضدعفونی و پلمب شد تا این دیدار با رعایت کامل پروتکل ها برگزار شود.

شب گذشته نیز برف شدیدی در مشهد بارید ولی دارا بودن ورزشگاه از سیستم گرمایش از کف و کاور مخصوص برای حفظ چمن در فصل سرما باعث شد تا این زمین مشکلی برای بازی امروز نداشته باشد.

همچنین نشست هماهنگی پیش از بازی تیم‌های شهرخودرو و استقلال با حضور نماینده فدراسیون، هیات فوتبال استان، نیروی انتظامی، مدیر ورزشگاه امام رضا (ع)، حراست اداره کل ورزش و جوانان و سرپرستان دو تیم برگزار شد.

کوپال ناظمی، حسن انتظاری، علی اکبر نوری و سیدرضا مهدوی تیم داوری دیدار شهرخودرو - استقلال بر سر مزار زنده یاد محمد جواد تقی پور، دبیر فقید کمیته داوران هیات فوتبال استان و پیشکسوت ارزنده داوری کشور حاضر شدند.

گفتنی است، این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: