کد خبر: ۸۷۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۸
معزی:
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری گفت: ‌راه‌آهن ‎خواف - هرات، نماد اراده‌ای در ایران است که قوی بودنش را در منطقه‌ای قوی و توسعه‌اش را در رشد همسایگان می‌یابد.

ایران توسعه‌اش را در رشد همسایگان می‌یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علیرضا معزیبا اشاره به افتتاح راه‌آهن خواف - هرات در توئیتر نوشت:

«ایران و ‎افغانستان را نه فقط جغرافیا و همسایگی که تاریخ و فرهنگ و نه فقط هم‌زبانی که هم‌دلی به هم گره زده است و نیک می‌دانیم که همدلی از همزبانی خوش‌تر است.

‌وقت آن است که دو ملت، پیوندها را نه فقط در گذشته که در آینده ببینند، اینک هنگامه‌ هم‌سرنوشتی است که مرزها از بیگانگی می‌گویند و راه‌ها و پل‌ها از یگانگی.

‌راه‌آهن ‎خواف - هرات، نماد اراده‌ای در ایران است که قوی بودنش را در منطقه‌ای قوی و توسعه‌اش را در رشد همسایگان می‌یابد. این ابَررویداد در شرق ایران با زیرساخت‌های ریلی، جاده‌ای و بندری، نوید رونق و پیشرفت برای ایران و افغانستان است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: