کد خبر: ۸۷۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۳۲۷
حنیف عمران زاده در مصاحبه ای از فعالیت های صفحات مجازی هواداران استقلال به شدت گلایه کرده است. بخشی از حرفهای او را در این باره بخوانید

فن‌پیج‌های استقلال پدر تیم را در آورده‌اندبه گزارش خبرداغ ، حنیف عمران زاده در مصاحبه ای از فعالیت های صفحات مجازی هواداران استقلال به شدت گلایه کرده است. بخشی از حرفهای او را در این باره بخوانید:

 

*من عاشق این تیم هستم و فکر می‌کنم طرفداران واقعی به خوبی می‌دانند که کادرفنی استقلال چندسال از عمرش را در ین تیم گذرانده است. متأسفانه یک عده در فضای مجازی کارشناس شده و فکر می‌کنند همه آنها مدرک آنالیزوری گرفته‌اند. هواداران استقلال سیاه صفحه مجازی نشوند چون همین صفحات پدر تیم ما را در این سا لها در آورده‌اند.

 

 

*سال گذشته که من در استقلال حضور نداشتم ولی با چشم می‌دیدیم این صفحات پدر تیم را درآورده‌اند. چرا استقلال باید از یک سوراخ چندبار گزیده شود؟ مگر اتفاقی افتاده است؟ ما از نظر آماری بیشترین امتیاز را طی چهار سال اخیر گرفته‌ایم ولی بعد از هر بازی هجمه فراوانی به تیم و کادرفنی وارد می‌ کنند، دلیل این موضوعات چیست؟ شما که به یاد دارید محمد نادری، اسماعیلی، دانشگر، مهدی‌پور و چند نفر دیگر کرونا گرفته بودند و در تمرینات حضور نداشتند.

 

 

*در بازی با پیکان هفتاد درصد مسابقه دست ما بود و توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شد. حریف با یک تاکتیک خاص به مصاف ما آمد، اما همین تیم پیکان روز گذشته گل گهر را که در صدر جدول حضور دارد شکست داد. آیا ثابت شد که تیم‌های حریف تمرین می‌کنند و برای بازی‌هایشان برنامه دارند؟ همین تیم نساجی و گل گهر سیرجان در موعد مقرر تمریناتشان را شروع کرده و آماده‌سازی کامل را پشت سر گذاشتند. چهار سال است که با چشم خود می‌بینم استقلال از فضای مجازی لطمه خورده و همچنان این رویه ادامه دارد. بهتر است مردم و طرفداران واقعی استقلال چشم باز کنند و حواسشان باشد گزگ دشت دشمن ندهند. آنها ببینند کادر فنی به جز نداشتن زمان برای آمادگی کامل، با مشکلاتی مثل اینکه بازیکنش دو ساعت قبل از بازی نمی‌داند به زمین می‌رود یا خیر، دست و پنجه نرم می‌کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: