کد خبر: ۸۷۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۵۳۹
انتخاب مهاجم پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا تبدیل به دغدغه کادرفنی این تیم شده است.

مهاجم نوک پرسپولیس دغدغه یحیی در فینال آسیابه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی 29 آذرماه سال جاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل قهرمان منطقه شرق در کشور قطر برگزار می کند که کادرفنی سرخپوشان به ترکیب ایده آل خود نزدیک شده است.


با این حال عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس در لیگ برتر ایران باعث نگرانی یحیی گل محمدی شده است. سرمربی پرسپولیس که به بازیکنان مدنظر خود در فینال رسیده است تنها در انتخاب مهاجم این تیم دچار تردید است . آرمان رمضانی در تمرینات پرسپولیس جزو آماده ترین بازیکنان است اما استرس بالای او در دیدار قبلی این تیم با شهرخودرو مشهد منجر به خراب کردن دو موقعیت مسلم گلزنی شد.


مهدی عبدی نیز آمادگی بالایی دارد اما او نیز نتوانسته در مسابقات قبلی گلزنی کند تا تکلیف مهاجم این تیم فعلا نامشخص باشد.


با این حال شانس رمضانی برای حضور در ترکیب پرسپولیس برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از عبدی است اما هنوز در این باره تصمیم قطعی گرفته نشده است.

جام نیوز
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: