کد خبر: ۸۷۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۱
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد:
معاون اول رییس جمهور در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن ۱۶آذر، روز دانشجو، تصریح کرد: نام دانشجو با آرمان خواهی، تلاش برای کسب آگاهی‌های علمی، اجتماعی و سیاسی، ایستادن در کنار مردم و ایستادگی برای اعتلای ایران همراه است.

​باید هویت دانشجویی را به رسمیت شناخت​به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، متن کامل پیام اسحاق جهانگیری به شرح ذیل است:

روز دانشجو بر همه دانشجویان ایرانی مبارک. از ١٦آذر ١٣٣٢ که سه شهید سرافراز دانشکده فنی دانشگاه تهران پرچم مبارزه برای استقلال و آزادی را برافراشتند تا به امروز، نام دانشجو با آرمان خواهی، تلاش برای کسب آگاهی های علمی، اجتماعی و سیاسی، ایستادن در کنار مردم و ایستادگی برای اعتلای ایران همراه است.

در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و هر تحول بزرگ و اصلاح گرانه سهم و نقش دانشجویان برجسته و ممتاز است، چنانکه در هر گام بلند برای توسعه علمی و همه جانبه کشور. هویت دانشجویی را به رسمیت بشناسیم و حرمت همه دانشجویان را پاس بداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: