کد خبر: ۸۷۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۰۴
بابایی کارنامی:
نماینده ساری در مجلس، گفت: هیات رئیسه باید از اقتدار و جایگاه مجلس دفاع کند تا دولت به خود اجازه ندهد که شأن مجلس را زیر سوال ببرند.


دولت نباید شأن مجلس را زیرسوال ببرد/ هیات رئیسه از جایگاه مجلس دفاع کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز (سه شنبه ۱۱ آذر) علی بابایی کارنامی نماینده ساری در جریان بررسی جزییات طرح اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها با استناد به ماده ۲۲ آیین‌نامه در تذکری گفت: هیات رییسه باید از شأن و جایگاه نمایندگان دفاع کند؛ در شرایطی که هنوز مصوبات مجلس شورای اسلامی به پایان نرسیده سخنگوی دولت شأن و جایگاه مجلس را زیر سوال می‌برد.

وی ادامه داد: امروز جامعه منتظر اقدام نمایندگان در راستای حفظ اقتدار ملی است و منتظرند تصمیمات مجلس شورای اسلامی گرفته شود در این شرایط سخنگوی دولت سخنانی دیگر را بیان می‌کند لازم است هیات رییسه از اقتدار و جایگاه مجلس دفاع کند تا دولت به خود اجازه نداده شأن مجلس شورای اسلامی را زیر سوال ببرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: