کد خبر: ۸۷۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
تعداد بازدید: ۲۹۷
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی درگذشت مرحوم آیت‌الله سیدیحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان را تسلیت گفت.

دکتر مونسان درگذشت امام جمعه سابق کرمان را تسلیت گفتبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا در پیام تسلیت دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون

مردم استان کرمان در فقدان عالم جلیل‌القدر، روحانی مجاهد و خادم محرومان، حضرت آیت‌الله سیدیحیی جعفری به سوگ نشستند. مبارز نستوه و بزرگواری که با اذن بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی قریب به سه دهه مسئولیت خطیر نمایندگی ولی فقیه و امامت جماعت استان تاریخی و شهید‌پرور کرمان را بر عهده داشتند و در عمر پربارشان یک دم از خدمت خالصانه و مجدانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باز نایستادند.

بی‌تردید ثمرات همت والای ایشان در استان کرمان باقیات صالحاتی عظیم برای روح بلندشان و برکتی ماندگار برای مردم این خطه خواهد بود و یاد و خاطره آن امام جمعه محبوب در قلوب دوستداران‌شان جاودانه خواهد ماند.

رحلت آن فقید وارسته و فرزانه را به مردم شریف استان کرمان و خانواده ایشان تسلیت می‌گویم.  پروردگار متعال روح آن عالم ربانی را در سرای باقی با مولایشان حضرت امیرالمومنین(ع) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی خصوصا با یار دیرین‌شان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محشور فرماید.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: