کد خبر: ۸۶۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۲۴۰
افراد حقیقی تا ۸۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و همچنین سهام شستا بود.

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز/ حمایت جانانه حقیقی‌ها از شستا با وجود افت ۱۹درصدی قیمتبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سارینا امامی؛ حقیقی‌ها تا حدود ۸۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۱هزار و ۸۳۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۹۰درصد یعنی ۱۰هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۷درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی»، «فرآورده‌های نفتی» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سیمان، آهک و گچ» و «بیمه و صندوق بازنشستگی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید: 

اقبال سهامداران به خودرو، صف خرید ۷۳میلیونی تشکیل داد

سه نماد «شستا»، «فولاد» و «شبندر» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «خاهن» و «وآیند» و «میدکو» معطوف بود.

 

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی معادل ۳۷۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی آهنگری تراکتورسازی ایران با برتری ۳۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۱۶ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۸ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۲۲۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۴۰میلیارد تومان بود.

4_58798953029362015994_5879895302936201600

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: