کد خبر: ۸۶۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۳۰۷
برد تیم فوتبال امید ذوب آهن برابر سپاهان این فرصت را در اختیار رحمان رضایی می‌گذارد تا از پتانسیل‌های بالای آکادمی این باشگاه استفاده کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، هفته دوم لیگ برتر امیدهای استان اصفهان با پیروزی تیم امید ذوب آهن اصفهان بر رقیب قدرتمند خود تیم امید فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید. گرچه جدایی چندین بازیکن نامدار و بزرگ از تیم ذوب آهن در فصل گذشته نگرانی‌هایی را در خصوص آینده این باشگاه قدیمی برانگیخته است اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد ذوبی ها در سکوت قصد دارند در فصل پیش رو چندین بازیکن جوان و مستعد را به فوتبال ایران معرفی کنند.

ذوبی ها که حتی معتقدند «محرم نویدکیا» جدید فوتبال ایران را در اختیار دارند، این بازیکنان را به رحمان رضایی سرمربی خود معرفی کرده‌اند و رضایی قول داده است تا از این بازیکنان در بازی‌های پیش روی تیمش استفاده کند.

به هر حال این نیز یک فرصت ویژه برای رضایی محسوب می‌شود تا با معرفی چند بازیکن جوان از اعتبار معرفی این بازیکنان بهرمند شود. آکادمی باشگاه ذوب آهن علی رغم ضعف امکانات در مقایسه با سایر رقبا از نیروی انسانی قابل توجهی برخوردار است. انتصاب مهدی سلیمی به عنوان مدیر تیم‌های پایه ذوب آهن نیز روند حرکتی آکادمی ذوب آهن را بهبود بخشیده است و به نظر می‌رسد با این شرایط باید منتظر خبرهای جذابی از آکادمی ذوب آهن باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: