کد خبر: ۸۶۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۳
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس: مشکلی که در کل دولت آقای روحانی طی هفت سال گذشته قابل مشاهده است این است که ارزیابی دقیق و صحیحی از اقتصاد ایران نداشته و ندارد.

شمس الدین حسینی: دولت آقای روحانی علی‌رغم ادعاهایش هیچ شناختی از اقتصاد ایران ندارد/ ۳۰ ماه است که روند رشد اقتصادی کشور منفی شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از نود اقتصادی، آقای روحانی، دولت او و به طور ویژه تیم اقتصادی او ادعا می‌کردند که شناخت خوبی از اقتصاد و مسائل اقتصادی موجود ایران دارند. به یاد دارم در مراسم تودیع بنده و معارفه آقای دکتر طیب‌نیا در سال ۹۲، معاون اول رئیس‌جمهوری تاکید کرد که ما اولین دولتی هستیم که پیش از به دست گرفتن دولت، با برگزاری جلساتی، اقتصاد ایران را آسیب‌شناسی کردیم و برای رفع این آسیب‌ها برنامه داریم.

این در حالی است که هفت سال از عمر دولت آقای روحانی گذشته و به گواه آمارهای اقتصادی می‌توان گفت که نه‌تنها گرهی از مشکلات اقتصاد ایران باز نشده بلکه مشکلاتی که وجود داشت عمیق‌تر شد و از سوی دیگر، مشکلات جدیدی نیز بر آن افزوده شد.

بیشتر بخوانید: 

دبه کردن زودهنگام دموکرات‌ها

 برای این موضوع می‌توان به نمونه‌های متعددی اشاره کرد. امروز رشد اقتصاد ایران برای نزدیک به ۳۰ ماه، منفی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: