کد خبر: ۸۶۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۲۷۵
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:
کبیری از تشکیل کمیته رفع موانع مالی و اعتباری تعاونی ها خبر داد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد: تشکیل کمیته رفع موانع مالی و اعتباری تعاونی هابه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد کبیری در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران کل استان ها و سرپرستی شعب بانک توسعه تعاون و نمایندگان صندوق ضمانت که با هدف وحدت رویه تامین منابع مالی در محل وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی  برگزار شد، بر محورهای توسعه نوآوری و شفافیت تاکید کرد. 
وی همچنین توسعه بازار در خصوص خطوط اعتباری تعیین شده برای توسعه کسب وکارهای تعاونی در حوزه های دانش بنیان و نوآوری، واحدهای تولیدکننده کرونا، مسکن، توسعه عمران شهرستانی و جذب این قبیل اعتبارات تا پایان سال را مورد تاکید قرار داد. 
در این جلسه همچنین حجت اله مهدیان و مهدی حسین نژاد مدیران عامل بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ضمن ارایه گزارشی از روند اعتبارات جاری در دو موسسه یادشده بر هم افزایی بیشتر بانک توسعه و صندوق با محوریت ادارات کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تاکید کردند. 
در ادامه جلسه پس از ارائه گزارش مدیران مناطق 6 گانه کشوری و بحث و تبادل نظر در این خصوص دستورالعمل کمیته رفع موانع مالی و اعتباری تعاونی ها به امضا رسید.
این جلسه به منظور بررسی و پایش فضای کسب وکار شرکت های تعاونی و اهمیت و ضرورت هماهنگی های لازم با حوزه صف و استان ها درخصوص کمک به رفع موانع و مشکلات اعتباری  تعاونی ها برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: