کد خبر: ۸۶۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۲۴۱
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی های امروز خود با مقامات پاکستان گفت: قرار است یک گشایش معبر مرزی در هفته آینده بین ایران و پاکستان انجام شود

ظریف خبر داد: ایجاد یک گشایش معبر مرزی در هفته آینده بین ایران و پاکستانوزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی های امروز خود با مقامات پاکستان گفت: قرار است یک گشایش معبر مرزی در هفته آینده بین ایران و پاکستان انجام شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمدجواد ظریف که در راس یک هیات سیاسی و اقتصادی به پاکستان سفر کرده است پس از دیدار با وزیر امور خارجه پاکستان و فرمانده ارشد پاکستان در جمع خبرنگاران در ارتباط با نتایج این دیدارها گفت: امروز بحث های طولانی و بسیار خوبی در مورد روابط دو جانبه، همکاری های مرزی، گشایش یک معبر مرزی بین ایران و پاکستان در هفته آینده، همکاری تجاری مرزی و تهاتر کالا بین دو کشور با مقامات پاکستانی داشتیم.

وی ادامه داد: همچنین گفت وگو در مورد وضعیت منطقه، افغانستان، خلیج فارس و عادی سازی روابط برخی از کشورها با رژیم صهیونیستی و همچنین تحولات قره باغ و برجام از دیگر محورهای این رایزنی ها بود.

وی با بیان اینکه در پی این دیدارها مشورت ها و تبادل نظرهای خوبی صورت گرفت و من از این تبادل نظرها خشنود هستم، گفت که انشالله امروز بعد از ظهر نیز با نخست وزیر پاکستان دیدار و رایزنی می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: