کد خبر: ۸۶۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۱۶۶
دبیر اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین و مذاکره کننده ارشد فلسطینی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. عریقات از ۸ اکتبر (۱۷ مهر) به ویروس کرونا مبتلا و تا ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) در منزلش در کرانه باختری بستری بود اما در پی وخامت وضعیت جسمانی به بیمارستان هداسا در بیت المقدس منتقل شد.

صائب عریقات، مذاکره کننده ارشد فلسطینی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشتدبیر اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین و مذاکره کننده ارشد فلسطینی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، صائب عریقات" دبیر اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین و مذاکره کننده ارشد فلسطینی که چند وقت پیش به کرونا مبتلا شده بود امروز (سه شنبه) درگذشت.

عریقات از ۸ اکتبر (۱۷ مهر) به ویروس کرونا مبتلا و تا ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) در منزلش در کرانه باختری بستری بود اما در پی وخامت وضعیت جسمانی به بیمارستان هداسا در بیت المقدس منتقل شد.

او شصت و پنج سال سن داشت و سه سال پیش عمل پیوند ریه انجام داده بود.

صائب عریقات، سیاستمدار کهنه‌کار فلسطینی‌ برای سالها مذاکره‌کننده ارشد در مذاکرات بود.‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: