کد خبر: ۸۶۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
تعداد بازدید: ۳۱۳
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به منظور حفظ امنیت پایدار در مرزهای ایران ضمن اعلام هشدار جدی به کشورهای درگیر در مناطق مورد مناقشه قره‌باغ، تحولات نظامی نزدیک مناطق مرزی ایران به صورت دقیق رصد می‌شود.

فرمانده سپاه درباره جنگ قره باغ؛ تحولات نظامی نزدیک مناطق مرزی ایران رصد می‌شودفرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به منظور حفظ امنیت پایدار در مرزهای ایران ضمن اعلام هشدار جدی به کشورهای درگیر در مناطق مورد مناقشه قره‌باغ، تحولات نظامی نزدیک مناطق مرزی ایران به صورت دقیق رصد می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، سردار سرلشگر حسین سلامی بعد از ظهر امروز در بازدید از مناطق مرزی اصلاندوز مغان اظهار داشت: در راستای حفظ امنیت مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل یگان مختلف نظامی در نوار مرزی استقرار یافته و در آمادگی ‌کامل به سر می‌برند.

وی با اعلام هشدار به کشورهای درگیر در مناطق مورد مناقشه قره باغ افزود: به منظور حفظ امنیت پایدار در مرزهای ایران ضمن اعلام هشدار جدی به کشورهای درگیر در مناطق مورد مناقشه قره باغ، تحولات نظامی نزدیک مناطق مرزی ایران به صورت دقیق رصد می‌شود.

سلامی با اشاره به تلاش مرزبانان در مناطق مرزی کشور تصریح کرد: مرزبانان غیور به صورت شبانه روزی برای تامین امنیت و آسایش کشور به ویژه مرزنشینان در تلاش هستند که این زحمات و مجاهدات قابل تقدیر و قدردانی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش کامل در مناطق مرزی شمال استان اردبیل برقرار است بیان کرد: در حال حاضر با وجود درگیری‌های شدید و سنگین در آن سوی مرزهای ایران در مناطق قره باغ امنیت و آرامش کامل در مناطق مرزی شمال استان اردبیل برقرار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: