کد خبر: ۸۶۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۳
پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران برای حضور در تمرینات تیم باشگاهی خود راهی چین خواهد شد.

سعید معروف راهی چین می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران برای حضور در تمرینات تیم باشگاهی خود راهی چین خواهد شد.

سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران هنوز تصمیمی برای حضور در یک تیم باشگاهی نگرفته است. او فصل گذشته با تیم بایک موتور چین قرارداد امضا کرد، اما مسابقات این کشور به دلیل شیوع کرونا لغو شد و معروف بدون انجام حتی یک بازی راهی آمریکا شد.

وی که گفته می شود این روزها در آمریکا تمرینات خود را به صورت منظم دنبال می‌کند، احتمال دارد برای فصل آینده کارش را در لیگ چین شروع کند اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.

شنیده شده که معروف برای بازگشت به چین مشکلاتی داشت که رفع شده است. به این ترتیب احتمال دارد که طی هفته آینده راهی چین شود تا پس از پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه، تمریناتش را با تیم بایک موتور آغاز کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: