کد خبر: ۸۶۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
تعداد بازدید: ۵۰۷
شاگردان یحیی گل محمدی پس از برگزاری آخرین تمرین خود آماده دیدار برابر سایپا خواهند شد.

برنامه پرسپولیس تا دیدار با سایپا مشخص شد/ یک توصیه به هوادارانبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، سرخپوشان آخرین تمرین خود پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را بعدازظهر فردا پنج‌شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی انجام خواهند داد.

اعضای تیم پس از این تمرین برای اردوی شب قبل از مسابقه، راهی هتل خواهند شد.

باشگاه پرسپولیس در توصیه‌ای خطاب به هواداران اعلام کرد: هواداران توجه داشته باشند با توجه به بسته بودن تمرینات و بازی‌ها در جهت اجرای پروتکل‌های جلوگیری از شیوع کرونا، برای دیدن اعضای تیم برابر هتل نیز تجمع نکنند. عدم اجرای این پروتکل‌ها، احتمال ابتلای هواداران عریز و اعضای تیم را افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که در چهار دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است، ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: