کد خبر: ۸۶۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۲۴۰
پرسپولیس در سال های اخیر هافبک های شوتزنی را در اختیار داشته و همین موضوع سبب شده تا هواداران این تیم شاهد سوپرگل های متعدد از بازیکنان تیم خود باشند.

احمد؛ متخصص سوپرگل مقابل سایپابه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در سال های اخیر هافبک های شوتزنی را در اختیار داشته و همین موضوع سبب شده تا هواداران این تیم شاهد سوپرگل های متعدد از بازیکنان تیم خود باشند.

 

در لیگ پانزدهم این احمد نوراللهی بود که با شوتی دیدنی دروازه سایپا را فرو ریخت و پس از آن با شادی خاص به یاد هادی نوروزی، این گل را جاودانه کرد. دو فصل پیش هم کامیابی نیا موفق به گلزنی برابر نارنجی پوشان شد.

 

کمال در تقابل با شاگردان علی دایی، شوتی از راه دور را روانه دروازه کرد و اتفاقا این ضربه در زمین ناهموار تختی به پایش نشست و در کنج دروازه سایپا جای گرفت تا پرسپولیس از حریف خود پیش بیفتد.

 

نکته جالب این است که در هر دو بازی پرسپولیس در نهایت متوقف شد اما گل های تماشایی دو هافبک دفاعی سرخ ها، این دیدار را برای طرفداران این تیم خاطره انگیز کرد. همچنین در هر دو بازی پرسپولیس به عنوان میهمان وارد زمین شد.

 

حالا در شرایطی که کمال و احمد قدیمی ترین زوج ترکیب پرسپولیس هم محسوب می‌شوند، باید دید که می‌توانند دوباره بدرخشند یا خیر؟

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: