کد خبر: ۸۶۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
تعداد بازدید: ۳۹۵
سیما لاجوردیان نامزد ایرانی تبار در رقابت برای رسیدن مجلس نمایندگان آمریکا در ایالت تگزاس مغلوب دان کرنشاو، نامزد جمهوریخواهان شد.

سیما لاجوردیان؛ نامزد ایرانی‌تبار در انتخابات مجلس نمایندگان شکست خوردبه گزارش خبرداغ به نقل از آسوشیتدپرس، لاجوردیان که با نامزد شدن در ایالت تگزاس توجه ملی را در آمریکا به خود جلب کرد و تجسمی از تغییرات جمعیت‌شناختی در ایالت تگزاس است که زمانی از پایگاه‌های مستحکم جمهوریخواهان بود.

کرنشاو و لاجوردیان بر سر دومین منطقه انتخاباتی ایالت تگزاس رقابت می‌کردند که شامل بخش‌هایی از شهر هوستون مرکز ایالت هم می‌شود.

لاجوردیان خودش را «وکیل، مادر دو فرزند، جان‌به‌برده از سرطان پستان و فعال سیاسی» توصیف می‌کرد.

بیشتر بخوانید: 

بایدن ۲۰۹ به ۱۱۸ در کسب الکتورال، پیشتاز است / پیروزی قریب الوقوع و مهم ترامپ در ایالات کلیدی / مقام سابق آمریکایی: شامپاین ها در ریاض و اورشلیم در حال باز شدن است

کرنشاو یکی از ستاره‌های رو به صعود حزب جمهوریخواه است و این کرسی مجلس نمایندگان را در سال ۲۰۱۸ برده بود. کرنشاو به عنوان یکی از اعضای نیروی ویژه نیروی دریایی آمریکا در عراق خدمت کرده و یک چشمش را هم در افغانستان از دست داده است.

میزان پولی که کرنشاو برای انتخابات جمع کرده بود، بسیار بیشتر از لاجوردیان بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: