کد خبر: ۸۶۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۲۱۷
رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت درپیامی هفته وحدت را به کارکنان و مشتریان این بانک، هموطنان عزیز و مسلمانان جهان تبریک گفت.

مدیرعامل بانک تجارت هفته وحدت را تبریک گفتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، متن پیام رضا دولت آبادی به شرح زیر است:

 

"واعتصمو بحبل الله جمیعا و لا تفرقو"

 

ربیع الاول همواره نماد و سمبل وحدت و همبستگی مسلمانان در جای جای گیتی است . در این ماه پر برکت مشام هستی معطر به عطر ولادت مسعود پیامبر اعظم(ص) می شود. ماهی پر فیض که تمامی لحظاتش به کرامت ، اخلاقیات و انسانیت این یگانه تاریخ آمیخته است.

مهم ترین آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه بوده که توجه به آن موجب سرافرازی بیش از پیش مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد. بی شک در شرایط کنونی که مسلمانان در این کره خاکی مظلومیت را بیش از هر زمان دیگری تجربه می کنند راه عزت و سعادت آنان در گرو همدلی و برخورداری از بصیرتی است که مقام معظم رهبری در کلام گهر بار خود بارها بر آن تاکید داشته اند.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش رییس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) به همکاران عزیزم در بانک تجارت، مشتریان بانک و همه هموطنان شریف، متدین و خداجوی ایران، از درگاه خداوند متعال ، سلامتی و سعادت روز افزون همگان را در سایه تمسک به آموزه های کتاب آسمانی و اسلام ناب محمدی (ص) مسالت می نمایم.

                                                                                 رضا دولت‌آبادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: