کد خبر: ۸۶۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۲۲۲
رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هئیت دولت با بیان اینکه سازمان اداری و استخدامی کشور نحوه دورکاری ادارات و وازتخانه‌ها را ابلاغ کرده است، تاکید کرد: مسئولان باید دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

واعظی: نحوه دورکاری ادارات پیش‌تر اعلام شده است/ مسئولان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، "محمود واعظی" رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هئیت دولت درباره دورکاری ادارات و وزارتخانه‌ها اظهار داشت: خوشبختانه حدود یک ماه و نیم قبل جناب آقای انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه‌ای داشتند که روسای هر بخش از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف بتوانند در چارچوب خوشان هم برای این که کار مردم انجام ‌شود و هم اداره و بخش خلوت باشد تعویض و تغییر شیف داشته باشند.

وی افزود: علاوه بر آن در همان بخش‌نامه در ارتباط با افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، سنشان از یک حدی بیشتر است یا دارای مشکلاتی هستند اجازه دارند که در منزل کار خودشان را انجام دهند در مجموع این کاری است که انجام شده است.

واعظی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر در ارتباط با سفر و تعطیلات که وجود دارد همواره توصیه کردیم که در این شرایط بسیار سخت سفر انجام نشود و برای هفته آینده نیز برنامه‌ریزی خواهیم کرد. رئیس جمهور فردا جلسه با روسای کمیته‌های مختلف دارد و امروز نیز در وزارت کشور جلساتی داریم و فردا راجع به مسائل تصمیم‌گیری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه روز شنبه نیز جلسه ستاد کرونا برگزار می‌شود و در آنجا نیز بحث خواهیم کرد؛  همه تصمیمات یک طرف اما همکاری مردم خیلی مهم است؛ همچنین مستلزم همکاری همه بخش‌هایی است که می‌توانند به یکدیگر کمک کنند.

وی گفت: وظیفه ما مسئولان است که خودمان همه این دستورالعمل ها را در مراحل کار و سفرها رعایت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: