کد خبر: ۸۶۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۴۴۸
در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۹هزار و ۳۹۷واحدی (۰.۶ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۸هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با رشد ۰.۲درصدی مواجه شد.

نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/برچیده شدن صف‌های خرید جان تازه‌ای به بازار دادبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت 9 و 30دقیقه شاخص کل بورس با رشد 9هزار و 397واحدی (0.6 درصد) در ارتفاع یک میلیون و 428هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با رشد 0.2درصدی مواجه شد.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود چهار هزار و 76میلیارد تومان رسید.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود 46میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

نمادهای «وبملت»، «خودرو»، «شپنا»، «فولاد»، «فملی»، «وبصادر» و «خساپا» در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس و نماد های «وپویا»، «ذوب»، «شگویا» و«صبا»، «آریا»، «سمگا» و«سبزوا»در گروه پربازدیدترین فرابورس  قرار گرفتند.

آخرین قیمت 93نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و 294نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نقشه بازار سهام 99.07.30

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: