کد خبر: ۸۶۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
تعداد بازدید: ۲۶۱
"محمدشریعتمداری " وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی توئیتر خود نوشت : کرونا یکی دیگر از خالص ترین و بی ادعاترین فرشته های زمینی را از ما گرفت و سوگوار هجرت دکتر محمد زارع رییس بیمارستان ‎ لبافی نژاد سازمان تامین اجتماعی‌ شدیم که پس از روزها جنگ با این ویروس به شهادت رسید. یادش گرامی باشد و دعای خیر مردم بدرقه راه او و همه .

به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،"محمدشریعتمداری " وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی توئیتر خود نوشت : کرونا یکی دیگر از خالص ترین و بی ادعاترین فرشته های زمینی را از ما گرفت و سوگوار هجرت دکتر محمد زارع رییس بیمارستان ‎ لبافی نژاد سازمان تامین اجتماعی‌ شدیم که پس از روزها جنگ با این ویروس به شهادت رسید. یادش گرامی باشد و دعای خیر مردم بدرقه راه او و همه .

 

توئیت شریعتمداری در پی درگذشت دکتر زارع ؛کرونا یکی از خالص ترین فرشته های زمینی را از ما گرفت
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: