کد خبر: ۸۶۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۲۱۲
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری گفت: نیروهای مسلح و وزارت دفاع درباره اهمیت شکسته شدن حصر تسلیحاتی و صنایع دفاعی ایران روشن‌گری کنند.

آشنا: در عجبم از جماعتی که دائما از نبرد نظامی سخن می‌گویند، اما از شکسته شدن حصر تسلیحاتی ایران دم نمی‌زنند / نکند این همه فحاشی‌ برای به حاشیه راندن این موفقیت باشد؟ خدا می‌داند در روزی که «حصر اقتصادی ایران» شکسته ‌شود، این جماعت چه خواهند کردبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری گفت: نیروهای مسلح و وزارت دفاع درباره اهمیت شکسته شدن حصر تسلیحاتی و صنایع دفاعی ایران روشن‌گری کنند.

«حسام الدین آشنا» روز یکشنبه در حساب توییتری خود نوشت: «در عجبم از جماعتی که دائما از نبرد نظامی سخن می‌گویند، اما از شکسته شدن حصر تسلیحاتی و صنایع دفاعی ایران دم نمی‌زنند. وقت آن است که نیروهای مسلح و وزارت دفاع درباره اهمیت این موفقیت روشن‌گری کنند.»

آشنا در توییت دیگری نوشت: «نکند این همه فحاشی‌ها و تهدیدها برای به حاشیه راندن واقعیتی به نام «شکسته شدن حصر تسلیحاتی ایران» باشد.خدا می‌داند این جماعت چه خواهد کرد در روزی که « حصر اقتصادی ایران» شکسته ‌شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: