کد خبر: ۸۶۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید: ۲۲۸
تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق و جهش تولید ، داروی شفا بخش اقتصاد کشور است و اگر در مقوله تولید به اقتصاد مقاومتی توجه شود ، تاب آوری آن در مقابل هجمه ها و تحریم های ظالمانه نظام سلطه ، پایدار خواهد بود .

شجاعی برهان : تحقق اقتصاد مقاومتی داروی شفا بخش اقتصاد کشور استبه گزارش خبرداغ ، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ، سید ضیاء الدین شجاعی برهان، مشاور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با بیان این مطلب افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی ، راه نجات کشور است و استقلال اقتصادی را به ارمغان می آورد.
مشاور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تبیین سیاست های کلی نظام در طول 10 سال گذشته ، شعار سال را حول محور اقتصاد و تولید قرار داده اند، افزود: با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می توانیم الگویی برای کشورهای در حال توسعه باشیم.
وی تصریح کرد : شفافیت و جوان گرایی ، دو سیاست اصلی و راهبردی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است .
شجاعی برهان در ادامه بر عناصر تاثیر گذار در محیط اداری تاکید کرد و افزود : توجه به منابع انسانی و اهتمام به جوان گرایی ، باعث تقویت و پایداری در حوزه مدیریت می شود .
در این مراسم که با حضورنادر صادقی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، حجت السلام ذاکر رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی و سید محسن دلبری مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات شهید حججی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد ، ابوالفضل عبادی به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان آذربایجان غربی معرفی و از زحمات محمدرضا آمیان نیز تقدیر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: