کد خبر: ۸۶۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۴۴
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی درگذشت محمدرضا شجریان؛ استاد آواز ایران را تسلیت گفت.
پیام تسلیت شریعتمداری به مناسبت درگذشت استاد آواز ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی متن پیام تسلیت محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم‌
انالله وانا الیه راجعون 
ناگهان خبر خاموش شدن صدای ربنا در عمق جان ایران طنین انداز شد و استاد آواز ایران و حنجره طلایی قرآنی استثنایی از بین اساتید موسیقی ایران‌و اسلام چشم از جهان فروبست وخیل کثیری از ایرانیان ومسلمین‌ را داغدار کرد فراموش نمی شودلحظات ملکوتی افطار که با صدای گرم ربنای استاد شجریان در عمق جان ایرانیان نشست و نوای پر عمق و معنای مرغ سحر او تا ابد ماندگار خواهد ماند . اینجانب این مصیبت را به خانواده آن استاد پرآوازه موسیقی ایران زمین خصوصاً هنرمند ارجمندجناب آقای همایون شجریان و همه جامعه هنرمندان کشورمان و‌ علاقمندان آن استاد بزرگ تسلیت می گویم و برای ایشان غفران الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: