کد خبر: ۸۶۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۴۹۱
گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال از برگزاری نشست با مسئولان تیم نساجی برای تعیین تکلیف آینده خود خبر داد.

واکنش فکری به حضورش در استقلال و دریافت رضایتنامه از نساجیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در حالی که روز دوشنبه محمود فکری به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال انتخاب شد و این انتخاب از سوی برخی اعضای هیات مدیره هم تایید شد، اما جلسه شبانه در وزارت ورزش و البته جلسه فکری با اعضای هیات مدیره معادلات را برهم زد.

فکری که از برخورد مسئولان باشگاه ناراحت بود صبح امروز به محل تمرین نساجی رفت تا ابهام در مورد آینده او بیشتر شود.

محمود فکری پس از پایان تمرین تیم فوتبال نساجی در مورد آخرین وضعیتش برای ادامه کار گفت: همه صحبت‌ها شده است و باید ببینیم چه پیش می‌آید. امیدوارم هر چه خیر است برای همه پیش بیاید.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار شده است برای دریافت رضایت نامه از باشگاه نساجی خودتان اقدام کنید گفت: ان‌شاالله که خیر است.

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه بالاخره تکلیفش چه خواهد شد گفت: امروز جلسه‌ای با مسئولان باشگاه نساجی خواهیم داشت و امیدوارم هر چه خیر است برای ما رقم بخورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
به نظرمن آقای محمود فکری بهترین مربی برای لستقلال خواهد بود چون ایشان چندسالی که بازیکن استقلال بود باخلاق وبدون حاشیه بود وفادار به تیم تاروز آخر ی که بازیکن بود در استقلال ماند برای تیمش همیشه متعصب ومفید بود ایشان مربی با دانش وصبوری است هیچوقت استقلال را در نیمه را رها نکرد ونخواهد کرد انشاالله که همیشه موفق باشد وپیروز در ضمن بتده ۳۵ سال است از هواداران متعصب استقلال بزرگ هستماستقلاال بزرگ است فکر بزرگ می خواهد فکری هم مرو بزرگی است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: