کد خبر: ۸۶۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۶۴۳
در جریان معاملات بازار سهام در روز یکشنبه ۱۳ مهرماه، ارزش سهام عدالت قابل فروش با ۶.۶ درصد افت به ۱۴ میلیون و ۸۲ هزارو ۳۵۸ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۸ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۴۱۴ تومان است.

ارزش سهام عدالت، امروز ۱۳ مهر ۹۹امروز ۱۳ مهرماه ۱۳۹۹ شاخص کل با اُفتی ۲۳ هزار و ۲۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۲ هزار و ۹۴۴ واحدی آرام گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از نبض بورس، افت شاخص بورس امروز روی ارزش سهام عدالت نیز تاثیر گذاشت و باعث شد ارزش این سهام نسبت به دیروزکاهش یابد.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۸۲ هزار و ۳۵۸ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۸ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۴۱۴ تومان است.

اُفت ۶.۶ درصدی ارزش سهام عدالت در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با روز گذشته یک میلیون و ۳ هزار و ۸۱۵ تومان کاهش یابد.

همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهشی ۴.۸۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۰ هزار و ۶۸۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۳۷ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۸ درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۲۰ هزار و ۱۰ تومان کاهش یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
با عرض ادب این چه سهام عدالتی هست که نمزاره آب خوش از گیلومون بر پائین درسته پولی دستمون نیومده ولی دلخوشی ما اینه ولی خون به جگرمون انداخته
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: