کد خبر: ۸۶۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۴۱
بازار سهام در ادامه روند اصلاحی چند وقت اخیر، هفته گذشته را با نوسان پشت سر گذاشت که اکثر کارشناسان معتقدند، بورس در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی روند اصلاحی است و به زودی شاهد بازگشت رشد به مسیر معاملات این بازار خواهیم بود.

بورس به مدار صعودی باز می‌گردد؟به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، بورس در ابتدای هفته‌ای که گذشت تحت تاثیر نوسان‌های اخیر، سرعت بیشتری را در روند نزولی به خود گرفت و با حدود هفت درصد افت به معاملات خود پایان داد.

تدام افت شاخص بورس و پایان‌ناپذیری آن باعث ناامیدی سهامدارانی شده است که با مشاهده روند صعودی غافلگیرکننده شاخص بورس وارد این بازار شدند و بدون هیچ اطلاعات و آموزشی و براساس سهام معرفی شده در فضای مجازی و از طریق افراد ناآگاه دست به خریدهای هیجانی زدند و اکنون به دلیل ترس از چنین اصلاحی به دنبال خروج هر چه زودتر از این بازار و ورود سرمایه‌های خود به بازار ارز و طلا هستند که گوی سبقت را از بازار سهام ربوده‌اند.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: