کد خبر: ۸۶۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۲۴۰
بازیکن سابق تیم فوتبال النصر عربستان ضمن اشاره به قدرت بازیکنان پرسپولیس در ضربات سر و بازی در عمق، گفت: با این حال انتظار دارم النصر با اختلاف بیش از یک گل پرسپولیس را شکست بدهد.

هشدار بازیکن سابق النصر به قدرت سرزنی و بازی در عمق پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، «محمد الکلثم» نسبت به قدرت تیم فوتبال پرسپولیس در بازی هوایی و بازی در عمق به بازیکنان تیم النصر هشدار داد. 

وی افزود: پرسپولیس در دفاع هم تیم قدرتمندی است و مهارت دارد. 

بازیکن سابق تیم النصر تاکید کرد: تیم النصر دارای نقاط قوتی است که بارزترین آنها نظم تاکتیکی و داشتن نیمکت قوی است. 

الکلثم یادآور شد: باوجود اینکه پرسپولیس نقاط قوت زیادی دارد اما انتظار دارم النصر با اختلاف بیش از یک گل حریفش را شکست بدهد. 

وی در پایان گفت: تیم فعلی النصر قوی ترین تیم تاریخ باشگاه است. من سابقه بازی در النصر را دارم و تاکنون تیمی مثل تیم فعلی ندیده ام.

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و از ساعت ۱۸:۳۰ امروز شنبه، تیم های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در ورزشگاه «جاسم بن حمد» قطر به مصاف هم می روند.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: