کد خبر: ۸۶۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۹
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی حکمی «مهدی آقا محمد» را به عنوان معاون امور اجرایی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب کرد.

معاون امور اجرایی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در حکم حجت الاسلام حمید شهریاری" دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خطاب به «مهدی آقامحمد» آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای مهدی آقامحمد(زید عزه العالی)

نظر به مراتب تدین و تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و سوابق طولانی و اشراف علمی وعملی شما در حوزه مسائل مالی و اداری، بدینوسیله جنابعالی را به سمت معاون امور اجرائی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، منصوب می نمایم.

امیدوارم با همت والا و پشتکاری که همیشه داشته اید و با بهره گیری از تجارب گذشته، در راستای نوسازی مجمع، نسبت به ساماندهی امور و فراهم آوری زمینه ارتقاء همه جانبه و تقویت بنیه اداری، مالی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز مجمع و ساماندهی نیروهای انسانی از جمیع جهات و اتخاذ تمهیدات لازم، زمینه را برای پیشرفت سریع و آسان این نهاد در تمام ابعاد را فراهم سازید.

امید است با استعانت از خداوند متعال(جل جلاله) و در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف عالی مجمع تقریب موفق و مؤید باشید.

فرصت را مغتنم شمرده از خدمات خالصانه و تلاش های فراوان و ارزشمند برادرعزیز جناب آقای مهندس محمد دلبری(زید عزه العالی) درمدت تصدی مسئولیت این معاونت کمال تشکر و امتنان را دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: