کد خبر: ۸۶۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۵
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حضور مقام معظم رهبری به ارائه گزارش از برنامه‌ها، تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته به منظور حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، پرداخت.

برگزاری بیش از ۲۶ هزار برنامه به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم»به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروزهای مسلح در مراسم تجلیل از یک میلیون نفر از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس که صبح امروز و به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور و با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و مدافعان کشور در عرصه‌های دیگر به ویژه شهید سلیمانی در سخنانی گفت: سالروز آغاز دفاع مقدس تضمین‌کننده امنیت، استقلال و هویت کشور و ملت شد را گرامی می‌داریم، خود را موظف می‌دانیم که یاد و خاطره آن دوران را زنده نگهداریم و از آن پاسداری کنیم.

وی افزود: ما مصمم هستیم تاریخ دوران دفاع مقدس که ذخیره‌ای گرانبها برای پیشرفت، عزت، امنیت، سلامت، استقلال و آزادی کشور است را حفظ کنیم و از هرگونه تحریف در خصوص آن جلوگیری و با آن مقابله کنیم و اجازه ندهیم که آن دوران سراسر افتخار به فراموشی سپرده شود.

سرلشکر باقری در ادامه با ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بیان داشت: امروز با تلاش همه مسئولان ۵۰۵ ستاد کشوری در سراسر کشور همزمان با تهران از تاریخ ۳ خرداد تا پایان سال در حال فعالیت هستند، تا امروز برنامه‌های متنوعی به اجرا درآمده و در ادامه تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت، از جمله این‌ها برگزاری بیش از ۲۶ هزار برنامه به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم»، است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: