کد خبر: ۸۶۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۳
خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید و همچنین سهام پتروشیمی زاگرس ۶۰۰ میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ صف‌های خرید به بازار بازمی‌گردندبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده، در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «زاگرس»، «وبصادر» و «ثامید» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی زاگرس ۶۰۰ میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وملی»، «آریان» و «ثشاهد» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان (۵۲ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار میلیارد تومان (۴۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۷۶ نماد و حجم صف‌های فروش در ۶۸ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف توسعه و عمران امید (ثامید) به چهار درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 

"محصولات شیمیایی" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "فلزات اساسی" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۷۴۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش" با فشار فروش ۴۶۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۵ درصد از ۹ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۴۲ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس و فرابورس 99.6.25

نقشه صفوف خرید و فروش سهام 99.6.25

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: