کد خبر: ۸۶۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۳
کیش در کانون توجهات ملی
با افتتاح ۱۱ طرح اقتصادی، عمرانی، زیر بنایی و گردشگری کیش از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور، 1068 فرصت شغلی در این جزیره ایجاد می شود

یازده طرح -2 هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری- 1000 نفر اشتغال مستقیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام این خبر گفت: این طرح ها در تاریخ 20 شهریور، با سرمایه گذاری 2040 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید و بیش از هزارنفر را به طور مستقیم به کار مشغول خواهد کرد.

غلامحسین مظفری با بیان این که ۱۱ طرح در آستانه بهره برداری، از تنوع خوبی برخوردار است، گفت: طرح های در آستانه بهره برداری، پاسخگویی به خلاء ها و نیازهای موجود در این جزیره رو به توسعه است و ظرفیت های تازه و افق های روشنتری را پیش روی کیش می گشاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: