کد خبر: ۸۶۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۶۷۸
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران از حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی برای بازگشت آندره آ استراماچونی درخواست کمک کرد.

درخواست استقلال از قوه قضاییه درباره استراماچونیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: باشگاه فوتبال استقلال تهران پس از استعفای فرهاد مجیدی از سمت سرمربیگری این تیم به دنبال بازگشت آندره آ استراماچونی به تهران است.

در صورتیکه این باشگاه تهرانی موفق شد با این سرمربی توافق کند آن زمان تنها از پرداخت غرامت ۲ میلیون یورویی رها یافته و این سرمربی هم می‌تواند برای دو فصل آتی روی نیمکت این تیم بنشیند.

اخیرا از سوی وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ اعلام شد که برای فصل آتی هیچ تیمی حق استفاده از سرمربی و بازیکن جدید خارجی را نخواهد داشت؛ به همین علت در حال حاضر بازگشت استراماچونی به نیمکت استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در همین رابطه مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی،ریاست قوه قضاییه درخواست باشگاه استقلال برای بازگشت استراماچونی را مطرح کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: