کد خبر: ۸۶۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۴۲۲
از باشگاه استقلال خبر رسیده است که احتمال دارد الکساندر نوری به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران برای فصل آینده انتخاب شود.

الکساندر نوری یا استراماچونی؛ سرمربی فصل بعد استقلال چه کسی است؟به گزارش خبرداغ به نقل از دانشجو، شنیده می‌شود، در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند (مدیرعامل استقلال) خواهان حضور الکساندر نوری در جمع آبی‌ها شده است.

جذب نوری می‌تواند برای استقلال ۷۰۰ هزار یورو آب بخورد؛ این در حالی است که پیش از این مدیران استقلال قصد داشتند آندره آ استراماچونی را به تیم خود بازگردانند.

به هر ترتیب جنجال و حاشیه سازی از سوی مدیریت باشگاه در بحث آوردن سرمربی خارجی برای تیم به نحوی بوده که در حال حاضر هواداران استقلال از حضور نوری روی نیمکت استقلال استقبال نکرده اند و از سعادتمند خواسته اند تا پای حرف خودش بماند و استراماچونی را برگرداند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: