کد خبر: ۸۶۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۲۲۱
رییس اداره عقیدتی سیاسی ارتش:
رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اقدامات فرهنگی جامعه با شیوع ویروس کرونا تعطیل نخواهد شد بلکه وظیفه مسئولان امر در این زمینه سنگین‌تر شده است.

اقدامات فرهنگی جامعه با شیوع ویروس کرونا تعطیل نخواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام شعبانعلی صالحی نسب روز یکشنبه در بازدید از اداره عقیدتی‌ سیاسی نیروی زمینی ارتش منطقه لرستان اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی جامعه نباید بگویم کار فرهنگی تعطیل می شود چراکه وظیفه ما به نوعی سنگین‌تر شده و اگر نتوانیم در فضای حقیقی کار فرهنگی را انجام دهیم باید اقدامات مربوط با قدرت چند برابر در فضای مجازی انجام گیرد.

وی گفت: تربیت کادر مومن در تراز انقلاب اسلامی به منزله تربیت انسان‌های دیدن‌دان، دیندار و دین‌بان می باشد و اقدامات فرهنگی که ریشه در دین دارد، مورد نیاز جامعه امروزی و وسیله‌ای برای تربیت انسان‌ها است.

وی افزود: اقدام فرهنگی نیازمند مبلغ، مخاطب و محتوای کار بوده و تمامی کارکنان عقیدتی سیاسی باید هرکدام یک مبلغ دینی در یگان خود باشند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی رمز موفقیت یک مبلغ را شناسایی مخاطب عنوان کرد و گفت: این اقدام از جمله روش‌ها و قالب‌هایی است که باید برای انجام کار فرهنگی به آن پایبند باشیم.

صالحی نسب ادامه داد: هر کدام از کارکنان عقیدتی سیاسی باید برای موفقیت در کار فرهنگی، اصول شناخت دین (دین‌دانی)، عمل به آن (دین داری) و محافظت (دین‌بانی) را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت سلسله مراتب فرماندهان و مسوولان ارتش جمهوری اسلامی، کارهای بسیار خوبی در این نهاد برای کارکنان و خانواده‌های آنان انجام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: