کد خبر: ۸۶۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۳۲۲
جانشین فرماندهی انتظامی اهواز با تکذیب شایعه کشته شدن رییس اجراییات شهرداری اهواز گفت: برخورد جدی با نشر دهندگان این شایعات و مخلان آرامش جامعه در دستور کار است.

پلیس: خبر کشته شدن رییس اجراییات شهرداری اهواز در ماجری روستای ابوالفضل کذب است / سوتفاهم حاصل از درگیری لفظی این مسئول با امام جماعت روستا، با میانجیگری بزرگان استان برطرف شدهبه گزارش خبرداغ، جانشین فرماندهی انتظامی اهواز با تکذیب شایعه کشته شدن رییس اجراییات شهرداری اهواز گفت: برخورد جدی با نشر دهندگان این شایعات و مخلان آرامش جامعه در دستور کار است.

سرهنگ کیومرث کشوری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: در روزهای گذشته خبری مبنی بر کشته شدن بهنام علیزاده رییس اجراییات شهرداری اهواز در فضای مجازی خوزستان منتشر شده که این خبر کاملا کذب است.

وی افزود: متاسفانه منتشر کنندگان، خبر درگیری در منطقه ابوالفضل اهواز بین امام جماعت و ماموران اجراییات شهرداری را ابزاری برای تشویش اذهان عمومی قرار داده و شایعه کشته شدن مامور اجراییات را به این حوادث ربط داده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز ادامه داد: اگرچه چند روز پیش در منطقه ابوالفضل اهواز و هنگام اجرای حکم رفع تصرف زمین، بین امام جماعت و برخی افراد گفت‌وگوی لفظی ایجاد شد اما با میانجیگری بزرگان استان این سوتفاهم برطرف شد ولی متاسفانه افرادی همواره سعی دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

بیشتر بخوانید: 

سرپرست سابق شهرداری ساری دستگیر شد

وی گفت:بی شک نیروی انتظامی با استفاده از توانمندی خود برای شناسایی منتشرکنندگان این شایعات برخورد جدی خواهد داشت و در این خصوص نیز هماهنگی با مرجع قضایی برای برخورد با منتشرکنندگان این خبر در دستور کار قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: