کد خبر: ۸۶۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۹
مقام معظم رهبری گفت: الان هم شنیده‌ام سند۲۰۳۰ در گوشه و کنار بوسیله آدمهای ناباب یا غافل دارد اجرا میشود؛ این را باید به طور جدی دنبال کنید

رهبر معظم انقلاب: جلوی اجرای سند۲۰۳۰ را بگیریدرهبر معظم انقلاب گفت: به این فکر کنیم چرا انقدر طواغیت عالم و فراعنه عالم اصرار دارند که در آموزش و پرورش کشورها گاهی اوقات با سر و صدا مثل سند ۲۰۳۰، نفوذ کنند؟ اصرار آنها به نفوذ به خاطر تاثیر آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، مقام معظم رهبری گفت: دشمن قصد دارد کاری را که بوسیله نظامی از انجام آن ناتوان است، با نفوذ و از راههایی مانند سند ۲۰۳۰ و ساختن انسان‌هایی تربیت کند که مثل او فکر و اهداف عملیاتی او را پیاده کنند تا زمینه غارت ملتها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: 

امارات با عادی‌سازی روابط، پای صهیونیست‌ها را به منطقه باز کرد / هم به دنیای اسلام خیانت کرد، هم به ملت‌های عرب و هم به فلسطین / ملت فلسطین زیر فشار‌های شدید قرار دارند، آن‌وقت آن‌ها می‌آیند با اسرائیلی‌ها و عناصر پلید آمریکایی مثل آن یهودی که در خانواده ترامپ وجود دارد علیه مصالح دنیای اسلام کار می‌کنند / این خیانت دیری نخواهد پایید، اما این لکه ننگ بر آن‌ها خواهد ماند / امیدوارم اماراتی‌ها زود بیدار شوند و کاری که کرده‌اند را جبران کنند

الان هم شنیده‌ام سند۲۰۳۰ در گوشه و کنار بوسیله آدمهای ناباب یا غافل دارد اجرا میشود؛ این را باید به طور جدی دنبال کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: