کد خبر: ۸۶۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۰
مدیر فنی طرح سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: فروش سهام عدالت بدون اجازه سهامداران انجام نمی‌شود.

عدم فروش سهام عدالت بدون اجازه سهامدارانبه گزارش خبرداغ یه نقل از سنا، محمود حسنلو، مدیر فنی طرح سهام عدالت درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر فروش ۳۰ درصد دوم سهام مشمولان سهام عدالت بدون اجازه آنها افزود: بانکها و کارگزاران تنها بعد از ثبت سفارش سهامداران، اجازه فروش سهام عدالت مشمولان را دارند.

وی اظهار داشت: در روزهای اخیر برخی از فروشندگان سهام عدالت اعلام کرده‌اند که وجوه اضافی به حسابشان واریز شده است و این امر شائبه فروش بیش از ۳۰ درصد از سهام عدالت ایشان را به وجود آورده بود که این موضوع تنها به دلیل نحوه محاسبه و زمان فروش سهام عدالت این افراد است  و  مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: 

جزییات دریافت سند ملک برای ضمانت وام کرونا

حسنلو در مورد فرایند فروش سهام مشمولان سهام عدالت افزود: سفارش فروش سهام عدالت از طریق شعب بانک‌ها به صورت ۳۰ و ۶۰ درصد است اما این سفارش‌ها در شرکت‌های کارگزاری به صورت انتخاب سهم و بین یک تا ۶۰ درصد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

جزییات دریافت سند ملک برای ضمانت وام کرونا

 

مدیر فنی طرح سهام عدالت گفت: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تنها وظیفه فراهم کردن زیرساخت‌های سفارش گیری معاملات را برعهده دارد و نقشی در فرایند معاملات و فروش سهام عدالت ندارد.

وی با بیان اینکه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تمامی دسترسی‌ها برای پاسخگویی به سهامداران سهام عدالت را در اختیار بانک‌ها و کارگزاران قرار داده است، تصریح کرد: سهامداران در صورت هر گونه سوال یا ابهامی می‌توانند به بانک عامل یا کارگزار خود مراجعه کنند و از جزییات فروش سهام خود مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: